REGULAMIN

Regulamin sklepu internetowego Denails

Sklep Internetowy Denails dba o prawa Konsumenta. Konsument nie może zrzec się praw
przyznanych mu w Ustawie o Prawach Konsumenta. Postanowienia umów mniej korzystne
dla Konsumenta niż postanowienia Ustawy o Prawach Konsumenta są nieważne, a w ich
miejsce stosuje się przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta. Postanowienia niniejszego
Regulaminu nie wyłączają ani nie ograniczają jakichkolwiek praw Konsumentów
przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa, a ewentualne
wątpliwości należy tłumaczyć na korzyść Konsumenta. W przypadku ewentualnej
niezamierzonej niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami,
pierwszeństwo mają te przepisy i Sprzedawca je stosuje.

§1.
Postanowienie ogólne

1. Sprzedaż produktów dostępna za pośrednictwem Sklepu internetowego dostępnego
pod adresem internetowym: www.denails.pl , realizowana jest przez Denisa Muratow
prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą: Denails Denis Muratow, wpisanego
do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej
Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadającego
adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń ul. Skwerowa 2, lok. 4,
53-303 Wrocław, NIP: 8992570666, REGON: 524569177, pocztę elektroniczną:
kontakt@denils.pl oraz numer telefonu: 512 223 000.
2. Niniejszy Regulamin skierowany jest do konsumentów jak i przedsiębiorców
korzystających ze Sklepu internetowego chyba, że postanowienia Regulaminu
stanowią inaczej.
3. Administratorem danych osobowych przetwarzanych przez Sklep internetowy w
związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca.
4. Dane osobowe przetwarzane są w celu, przez okres oraz na podstawie i zasadach
wskazanych w polityce prywatności Sklepu internetowego.
5. Polityka prywatności zawiera regulacje w zakresie przetwarzania danych osobowych
przez Administratora, a w szczególności podstawy, cele oraz czas przetwarzania
danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą. Polityka zawiera także
informacje o stosowanych w Sklepie internetowym plikach Cookies.
6. Korzystanie ze Sklepu internetowego i dokonywanie zakupów jest dobrowolne.
Dobrowolne jest także podanie danych osobowych przez korzystających ze Sklepu
internetowego, z zastrzeżeniem sytuacji wskazanych w polityce prywatności i
niniejszym Regulaminie.
7. Darmowa wysyłka przy zamówieniu i płatności Online powyżej 260 zł.
8 .Do każdej przesyłki może być dołączony słodki upominek oraz naklejka firmowa DeNails.
9. Przy zamówieniu o minimalnej wartości 250 zł dołączana jest zawieszka zapachowa.
10. Przy zamówieniu o minimalnej wartości 350 zł dołączany jest długopis DeNails.
11. Przy zamówieniu o minimalnej wartości 500 zł losowo dołączany jest produkt marketingowy bądź tester.

§2.
Definicje

1. Na potrzeby niniejszego Regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie
wymienionych pojęć:
a) Cena – określona w złotych polskich kwota wynagrodzenia brutto
(uwzględniająca podatek) należnego Sprzedawcy tytułem przeniesienia
własności Produktu na Klienta zgodnie z Umową Sprzedaży. Cena nie zawiera
kosztów dostawy, chyba że warunki Promocji stosowanej przez Sklep
Internetowy stanowią inaczej;

b) Dzień roboczy – jeden dzień liczony od poniedziałku do piątku z wyłączeniem
dni ustawowo wolnych od pracy;
c) Hasło – ciąg znaków, konieczny do dokonania autoryzacji w trakcie
uzyskiwania dostępu do Konta, określony przez Klienta podczas tworzenia
Konta;
d) Login – adres e-mail Klienta podanych w ramach Sklepu internetowego
podczas tworzenia Konta;
e) Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych
lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa
przyznaje zdolność prawną, a która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę
sprzedaży ze Sprzedawcą;
f) Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynność prawną
niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarcza lub zawodową;
g) Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca
umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej
umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego,
wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywania przez nią
działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
h) Produkt – dostępna w Sklepie internetowym rzecz ruchoma stanowiąca
przedmiot Umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą;
i) Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie internetowym
umożliwiający utworzenie konta w Sklepie internetowym;
j) Formularz kontaktowy – usługa elektroniczna, w postaci interaktywnego
formularza dostępnego w Sklepie internetowym umożliwiający Usługobiorcy
nawiązanie kontaktu z Usługodawcą celem zadania pytania m.in. w zakresie
oferowanych produktów;
k) Formularz zamówienia – usługa elektroniczna w postaci interaktywnego
formularza dostępnego w Sklepie internetowym umożliwiający złożenie
zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego
koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposoby
dostawy i płatności;
l) Konto – usługa elektroniczna dla której przypisana jest indywidualna nazwa
(login) i hasło podane przez Usługobiorcę w której gromadzone są dane
podane przez Usługobiorcę oraz informacje o złożonych przez niego
Zamówieniach w Sklepie internetowym;
m) Opinie – usługa elektroniczna dostępna w Sklepie internetowym
umożliwiająca dodawanie przez Usługobiorców opinii, ocen i komentarzy
dotyczących Sklepu internetowego;
n) Sklep internetowy – Sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem:
www.denails.pl;
o) Sprzedawca zwany również Usługodawcą – Denis Muratow prowadzący
działalność gospodarczą pod firmą: Denails Denis Muratow, wpisany do
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw
gospodarki, posiadającego adres miejsca wykonywania działalności i adres do
doręczeń ul. Skwerowa 2, lok. 4, 53-303 Wrocław, NIP: 8992570666,
REGON: 524569177, pocztę elektroniczną: kontakt@denils.pl, numer
telefonu: 512 223 000, media społecznościowe – Facebook: De Nails Shop ,
Instagram: denails_shop ;

p) Siła wyższa – zdarzenie nagłe, nieprzewidywalne i niezależne od Klienta i
Sprzedającego – uniemożliwiające wykonanie umowy w całości lub w części w
ogóle lub przez pewien okres, któremu przy zachowaniu należytej staranności
nie można było zapobiec ani przeciwdziałać (np. wojna, strajki, zwolnienia,
niedobory surowców lub dostaw energii, zakłócenia w funkcjonowaniu fabryk,
blokady dróg, nadzwyczajne zjawiska przyrody, epidemie, stany
nadzwyczajne);
q) Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów dostępnych w Sklepie
internetowym zawierana między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem
sklepu internetowego za zapłatą Ceny powiększonej o ewentualne opłaty
dodatkowe, w tym koszty wysyłki, której warunki określa w szczególności
niniejszy Regulamin. Umowa Sprzedaży jest zawierana z wykorzystaniem
środków porozumiewania się na odległość,
r) Usługa elektroniczna – usługa świadczoną droga elektroniczną przez
Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu internetowego
w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.), zgodnie
z Umową o Świadczenie Usług;
s) Usługobiorca – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności
prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca
osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która korzysta
lub zamierza skorzystać z Usługi elektronicznej;
t) Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu internetowego udostępniony
nieodpłatnie pod adresem Sklepu internetowego;
u) Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pośrednictwem
Formularza zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia ze
Sprzedawcą Umowy sprzedaży Produktu z oferty Sklepu internetowego.
Akceptacja Zamówienia oznacza zawarcie Umowy Sprzedaży;
v) Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta (Dz.U.2014 poz.827 ze zm.);
w) Kodeks cywilny – Ustawa Kodeks cywilny z dnia 24 kwietnia 1964 r.
(Dz.U.1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).
y) Newsletter – Usługa Elektroniczna, która pozwala zapisanym osobom regularnie otrzymywać informacje o Sklepie Internetowym, w tym o Produktach, aktualnych działaniach, akcjach marketingowych oraz Promocjach, na podany przez Użytkownika adres e-mail, za jego wyraźną zgodą.

§3.

Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną

1. Warunkiem korzystania ze Sklepu internetowego jest posiadanie przez Usługobiorcę
komputera lub innych urządzeń umożliwiających przeglądanie sieci Internet,
odpowiedniego oprogramowania (w tym przeglądarki internetowej: Mozilla Firefox,
Internet Explorer, Opera, Google Chrome, Safari, Microsoft Edge), dostępu do
Internetu, aktualnego i aktywnego konta poczty elektronicznej, włączenie
w przeglądarce internetowej możliwość zapisu plików Cookies.
2. Korzystanie ze Sklepu internetowego może się wiązać z naturalnymi zagrożeniami dla
korzystania z Internetu, a w szczególności: spam, wirusy, ataki hakerskie.
Usługodawca oświadcza, że podejmuje działania celem przeciwdziałania takim
zagrożeniom. Usługodawca informuje, że publiczny charakter sieci Internet
i korzystanie z Usług elektronicznych może się wiązać z zagrożeniem pozyskania lub
modyfikowania danych Usługobiorców przez osoby nieuprawnione, z tego też
względu Usługobiorcy powinni stosować właściwe środki techniczne, które
zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia, w tym programy antywirusowe i chroniące
tożsamość korzystających z sieci Internet.
3. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przekazane przez Usługobiorcę
swojego Loginu lub Hasła osobom trzecim.
4. Usługobiorcy mają możliwość korzystania ze Sklepu internetowego bez rejestracji
jako „gość” lub dokonując rejestracji poprzez dostępny Formularz rejestracji i tworząc
w ten sposób Konto Klienta.
5. Usługobiorca ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych
osobowych. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy zrealizowania oraz
anulowania Zamówienia w sytuacji gdy Usługobiorca podał nieprawdziwe dane lub
gdy dane te budzą uzasadnione zastrzeżenia Usługodawcy co do ich poprawności. W
takim przypadku Usługodawca poinformuje w formie telefonicznej lub wiadomości e-
mail o przyczynach anulowania Zamówienia.
6. W Sklepie internetowym dostępne są następujące Usługi elektroniczne:
a) Formularz zamówienia oraz
b) Formularz kontaktowy,
c) Możliwość dodawania Opini.
7. Korzystanie z Konta jest możliwe po wcześniejszym podjęciu następujących kroków
przez Usługobiorcę:
a) Należy wypełnić Formularz rejestracji poprzez kliknięcie w „Zarejestruj się” a
następnie potwierdzeniu utworzenia Konta poprzez wejście w link potwierdzający
– przesłany na podany przez Usługobiorcę adres e-mail;
b) W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę danych:
 Imię i nazwisko
 Adres zamieszkania/siedziby/lub inny adres do korespondencji
 Adres poczty elektronicznej (e-mail)
 Numer telefonu
 A następnie utworzenie Hasła.

8. Usługa elektroniczna w postaci posiadania konta na stronie Sklepu internetowego
świadczona jest nieodpłatnie przez nieoznaczony czas.
9. Usługobiorca w dowolnym momencie może zgłosić do Usługodawcy chęć usunięcia
Konta poprzez przesłanie na adres e-mail Usługodawcy takie żądanie.
10. Korzystanie z Formularza zamówienia rozpoczyna się z chwilą dodania przez
Usługobiorcę Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie internetowym.
11. Złożenie zamówienia następuje po wypełnieniu przez Usługobiorcę Formularza
zamówienia oraz potwierdzeniu zakupu poprzez kliknięcie „Potwierdzam zakup”. Do
momentu potwierdzenia zakupu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji
zamówienia przez Usługobiorcę.
12. Po złożeniu Zamówienia Usługobiorca otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą
potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia. W przypadku
niedostępności części Produktów objętych Zamówieniem, Usługobiorca zostanie
poinformowany o stanie Zamówienia w celu możliwości podjęcia decyzji o
częściowej jego realizacji.
13. Złożenie zamówienia poprzez Formularz zamówienia ma charakter nieodpłatny i
jednorazowy co oznacza, że ulega zakończeniu z chwilą złożenia zamówienia za jego
pośrednictwem.
14. W Formularzu zamówienia niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę danych:
a) Imię i nazwisko/nazwa firmy
b) Adres (ulica, numer budynku/lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj,)
c) Adres poczty elektronicznej

d) Numer telefonu
e) Produkty oraz ich ilość
f) Sposób dostawy
g) Forma płatności
h) Usługobiorcy nie będący Konsumentami zobowiązani są podać nazwę firmy
i numer NIP.
15. W razie chęci uzyskania kontaktu poprzez Formularz kontaktowy należy wypełnić
oznaczone pole jako „Formularz kontaktowy” a następnie użyć pola „Wyślij”.
16. W Formularzy kontaktowym niezbędne jest wskazanie przez Usługobiorcę adresu
poczty elektronicznej oraz treści zapytania na które chce uzyskać odpowiedź.
17. Usługa Formularza kontaktowego świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter
jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia zapytania za jego pośrednictwem.
18. Korzystanie z elektronicznej usługi Opinie zastrzeżone jest dla Usługobiorców, którzy
zawarli Umowę sprzedaży w Sklepie internetowym.
19. Dodanie Opinii jest możliwe poprzez przejścia do zakładki z Opiniami, wpisania
imienia lub nicku, treści Opinii a następnie pola „Wyślij”. Usługobiorca korzystając z
elektronicznej usługi Opinie zobowiązany jest zamieszczać wyłącznie rzetelne i
prawdziwe informacje.
20. Zabrania się zamieszczania Opinii o charakterze obraźliwym lub niezgodnym ze
stanem faktycznym.
21. Usługa elektroniczna Opinie świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter
jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą dokonania oceny za jej pośrednictwem.
22. Usługobiorca zobowiązany jest korzystać ze Sklepu internetowego w sposób zgodny
z prawem oraz dobrymi obyczajami. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania
treści o charakterze bezprawnym.
23. Postępowanie reklamacyjne w zakresie świadczonych Usług elektronicznych zostało
zawarte w paragrafie 7.

§4.
Ceny

1. Wszystkie Ceny Produktów zawierają podatek VAT w obowiązującej stawce.
2. Cena Produktów nie uwzględnia kosztów Dostawy. Cena Towaru podana w chwili
złożenia przez Klienta Zamówienia jest wiążąca dla obu stron.
3. Koszty związane z dostawą Produktów (np. dostarczenie, usługi pocztowe i
kurierskie) a także ewentualne inne koszty ponosi Klient. Wysokość tych kosztów
może zależeć od wyboru Klienta co do sposobu dostawy Produktów. Informacja o
wysokości tych kosztów jest przekazywana na etapie składania Zamówienia.
4. Promocje organizowane w Sklepie internetowym nie podlegają łączeniu o ile
regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
5. Poprzez akceptację Regulaminu, Klient wyraża zgodę na wystawienie i przesyłanie
przez Sprzedawcę faktur oraz faktur korygujących w formie elektronicznej na adres e-
mail podany przez Klienta podczas składania Zamówienia. Jednocześnie Klient
oświadcza, że będzie odbierał powyższe faktury elektroniczne pod podanym przez
siebie adresem e-mail.

§5.

Sposoby i termin płatności

1. W ramach zakupu Produktów, Klient może wybrać jedną z dostępnych form płatności:

a) Płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki,
b) Płatność gotówką przy odbiorze osobistym,
c) Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy,
d) Płatności elektroniczne i kartą płatniczą,
e) Płatności za pośrednictwem serwisu Przelewy24,
f) Płatności za pośrednictwem platform płatności PayPal
2. Klient zobowiązany jest do zapłaty w terminie 24h od dnia zawarcia Umowy
sprzedaży o ile wybrany sposób zapłaty nie wymaga zachowania innego terminu.
Klient, który wybrał sposób dostawy poza granicami Rzeczypospolitej Polski
zobowiązany jest dokonać płatności z góry tj. w terminie o którym mowa w zdaniu
poprzedzającym.
3. W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem przy odbiorze
przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, Klient zobowiązany jest do
dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
4. Podmiotem świadczącym usługę płatności elektronicznych jest Przelewy24, przelewy
tradycyjne.
5. W przypadku informowania o obniżonej cenie Sprzedawca uwidacznia także
informację o najniższej cenie tego Towaru jaka obowiązywała w okresie 30 dni przed
wprowadzeniem obniżki albo od dnia rozpoczęcia oferowania tego Towaru w Sklepie
(jeśli okres ten jest krótszy niż 30 dni), albo o cenie sprzed zastosowania obniżki (jeśli
Towar jest szybko psujący się lub mający krótki termin przydatności).
6. Rozliczenie transakcji płatnościami elektronicznymi i karta płatniczą przeprowadzane
są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem Przelewy24.pl
7. Obsługę płatności elektronicznych i karta płatnicza prowadzi:
a) Operatorem płatności elektronicznych jest
Przelewy24.pl – spółka PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul.
Kanclerska 15, 60 – 327 Poznań), wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców
Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań –
Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru
Sądowego pod numerem KRS: 0000347935, kapitał zakładowy 5 476 3000,00 zł
w całości opłacony, NIP: 7792369887, REGON; 301345068.
b). Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy,
ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru
Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935,
NIP 7792369887, Regon 301345068.

§6.
Dostawa

1. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna chyba, że Umowa sprzedaży stanowi
inaczej.
2. Koszty dostawy produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie: usługi pocztowe i
kurierskie) są wskazane na stronie Sklepu internetowego w zakładce Koszty
Transportu oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia
przez Klienta woli związania się Umową sprzedaży. Odbiór osobisty Produktów przez
Klienta jest bezpłatny.
3. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:
a) Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa
b) Przesyłka kurierska z odbiorem w paczkomacie
c) Odbiór osobisty dostępny pod adresem: Madeleine Studio, ul. Zelwerowicza
16/18 53-676 Wrocław w dni robocze w godzinach od 9 do 17
4. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi od 1 – 5 Dni roboczych, chyba że w
opisie danego Produktu lub składania Zamówienia podany inny termin. W przypadku

Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany
termin, który nie może przekroczyć 14 Dni roboczych.
5. Początek biegu terminu dostawy liczy się:
a) Płatność przelewem, płatność elektroniczna lub kartą płatniczą – od dnia uznania
rachunku bankowego Sprzedawcy,
b) Płatności gotówką za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy sprzedaży.
6. Termin gotowości Produktu do odbioru w przypadku wyboru odbioru osobistego,
Produkt będzie gotowy w terminie 2 Dni roboczych, chyba, że w opisie Produktu lub
w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o
różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest
najdłuższy podany termin, który nie może przekroczyć 10 Dni roboczych.
O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę.
7. Produkt zostanie wysłany na adres wskazany przez Klienta w Formularzu
zamówienia, o ile strony nie ustalą inaczej.
8. Wraz z Produktem – jeśli Produkt tego wymaga, Sprzedawca wydaje Klientowi
wszystkie elementy jego wyposażenia oraz instrukcje obsługi i inne dokumenty
wymagane przez przepisy obowiązującego prawa.
9. Chwilą wydania Produktu Klientowi lub przewoźnikowi na Klienta przechodzą
korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty
lub uszkodzenia. Gdy sprzedaż Produktu dokonywana jest na rzecz Konsumenta
niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu przechodzi na
Konsumenta z chwilą wydania Produktu Konsumentowi.
10. Za wydanie Produktu uważa się jego powierzenie przez Sprzedawcę przewoźnikowi,
jeżeli Sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez Konsumenta.
11. Przyjęcie przez Klienta przesyłki z Produktem bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie
roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia w przewozie.
12. Klient odbierając przesyłkę z Produktem od Kuriera, zobowiązany jest sprawdzić stan
przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania
Sprzedawca wskazuje, że należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera oraz
powiadomić o tym fakcie Sprzedawcę.

§7.
Reklamacje

1. Niniejsze zapisy określają procedurę reklamacyjną zarówno dla reklamacji
dotyczących Produktów jak również Usług elektronicznych.
2. Podstawy i zakres reklamacji są określone powszechnie obowiązującymi przepisami
prawa, a w szczególności w Kodeksie cywilnym, Ustawie o prawach konsumenta oraz
Ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
3. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest wyłączona w stosunkach prawnych z
Klientami, ale nie dotyczy Konsumenta i Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
4. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Konsumenta lub Przedsiębiorcy na
prawach konsumenta za brak zgodności Produktu z Umową istniejący w chwili jego
dostarczenia i ujawniony w ciągu 2 lat o tej chwili chyba, że termin przydatności
Produktu użycia, określony przez Sprzedawcę jest dłuższy. Odpowiedzialność
definiuje się w następujący sposób:
a) Towar jest zgodny z umową, jeżeli:
 jego opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność są zgodne z
Umową,

 jest przydatny do szczególnego celu, o którym Sprzedawca został
poinformowany najpóźniej w chwili zawarcia Umowy i który Sprzedawca
zaakceptował,
 Produkt nadaje się do celu, do którego używa się takiego Produktu,
 występuje w takiej ilości i ma takie cechy jakie są typowe dla tego rodzaju
Produktu i jakich Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta mógł
rozsądnie oczekiwać (z uwzględnieniem charakteru Produktu oraz publicznych
zapewnień jego dotyczących),
 został dostarczony z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których
Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta mógł oczekiwać.
5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Produktu z Umową, o
których mowa w ustępie 4., jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca na prawach
konsumenta został poinformowany przez Sprzedawcę o tej niezgodności najpóźniej w
chwili zawarcia Umowy i zaakceptował ten fakt.
6. Sprzedawca odpowiada za brak zgodności Produktu z Umową istniejący w chwili
dostarczenia Produktu i stwierdzony w ciągu 2 lat, z zastrzeżeniem, że nie dotyczy to
sytuacji, w której termin przydatności Produktu do użycia, określony przez
Sprzedawcę jest dłuższy.
7. Obowiązuje domniemanie, że brak zgodności z Umową, który ujawnił się przed
upływem terminu 2 lat od dnia dostarczenia Produktu, istniał w chwili jego
dostarczenia.
8. Uprawnienia Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta jakie
przysługują z tytułu niezgodności Produktu z Umową to:
a) żądanie naprawy lub wymiany Produktu – w takim przypadku Konsument lub
Przedsiębiorca na prawach konsumenta udostępnia Sprzedawcy Produkt, a
Sprzedawca odbiera go na swój koszt. Koszty związane z naprawą lub wymianą
Produktu ponosi Sprzedawca. Naprawa lub wymiana Produktu powinna zostać
wykonana w rozsądnym czasie. Jeżeli wymiana lub naprawa Produktu są
niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów Sprzedawca może odmówić ich
dokonania,
b) Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może złożyć oświadczenie
o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od Umowy, jeśli:
 Sprzedawca odmówił dokonania naprawy lub wymiany,
 Sprzedawca nie dokonał naprawy lub wymiany,
 brak zgodności Produktu z Umową nadal występuje, pomimo próby
naprawy lub wymiany,
 brak zgodności Produktu z Umową jest tak istotny, że nie uzasadnia
żądania naprawy lub wymiany,
 okoliczności lub oświadczenie Sprzedawcy wskazują na to, że nie
doprowadzi on do zgodności Produktu z Umową w rozsądnym czasie lub
bez nadmiernych niedogodności,

c) obniżenie ceny:
 obniżenie cena musi być proporcjonalne względem ceny towaru
pełnowartościowego,
 Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia
otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny, zwróci należne kwoty
Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta,

d) odstąpienie od Umowy:

 Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie może odstąpić
od Umowy, jeśli niezgodność Produktu z Umową jest nieistotna,
 Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta zobowiązany jest
do niezwłocznego zwrotu Produktu na koszt Sprzedawcy,
 Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia
otrzymania Produktu lub dowodu jego odesłania, zwróci cenę
Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta. Sprzedawca
dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty,
jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, chyba
że ten wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla
niego z żadnymi kosztami.

9. Reklamacja może zostać złożona pisemnie na adres: lub w formie elektronicznej za
pośrednictwem poczty elektronicznej: kontakt@denils.pl.
10. Przesłanie lub zwrot Produktu w ramach reklamacji może nastąpić na adres: De Nails
Denis Muratow, ul. Świeradowska 77, 50 – 559 Wrocław.
11. Zaleca się podanie w opisie reklamacji:
a) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności
rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z Umową,
b) żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z Umową lub oświadczenia o
obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia; oraz
c) danych kontaktowych składającego reklamację.
12. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w
trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym
Sprzedawcy.
13. Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np.
zdjęcia, dokumenty lub Produkt) związane z przedmiotem reklamacji. Sprzedawca
może także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych
informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy
rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
14. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14
dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu internetowego Klient może
zgłaszać pisemnie na adres: De Nails Denis Muratow, ul. Świeradowska 77, 50-559 Wrocław.
15. lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: kontakt@denils.pl.
16. W reklamacji Klient powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a
także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem
Sklepu internetowego.
17. Sprzedawca rozpatrzy reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i
poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres składającego reklamację wskazany
w reklamacji.

§8.

Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży (ZWROT)

1. Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy na prawach
konsumenta zgodnie z treścią art. 27
ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta przysługuje prawo odstąpienia od Umowy
sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia w którym Konsument
lub
Przedsiębiorca na prawach konsumenta wszedł w posiadanie Produktów.

Konsument i Przedsiębiorca na prawach konsumenta może poinformować Sprzedawcę o
chęci skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży pisemnie, przesyłając właściwe
oświadczenie na adres: De Nails Denis Muratow, ul. Świeradowska 77, 50-559 Wrocław
2. lub adres poczty elektronicznej: kontakt@denils.pl
3. Konsument i Przedsiębiorca na prawach konsumenta może skorzystać z wzoru
formularza odstąpienia od umowy, który stanowi Załącznik nr 1 do
niniejszego Regulaminu.
4. Skorzystanie ze wzoru nie jest obowiązkowe. Konsument i Przedsiębiorca na prawach
konsumenta może poinformować Sprzedawcę o chęci odstąpienia od Umowy
Sprzedaży również poprzez złożenie oświadczenia o woli odstąpieniu od Umowy
Sprzedaży w innej formie, w tym w szczególności w formie wiadomości e-mail.
5. W celu zachowania terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży, wystarczy wysłać
informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od Umowy
sprzedaży przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży.
6. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży w opisanym wyżej trybie, Umowę
sprzedaży uważa się za niezawartą.
7. Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta i Przedsiębiorcy na prawach
konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych
kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta i Przedsiębiorcy na prawach
konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia
oferowany przez Sklep internetowy), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie
później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji
o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży.
8. Zwrotu płatności Sprzedawca dokonuje przy użyciu takich samych sposobów
płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient zgodzi się na
inne rozwiązanie. Klient może wskazać numer rachunku bankowego na który
Sprzedawca zwróci środki. W każdym przypadku Konsument nie ponosi żadnych
opłat w związku z tym zwrotem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem
płatności do czasu otrzymania Produktu lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy
dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
9. Konsument i Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma obowiązek zwrócić Produkty do Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument i Przedsiębiorca na prawach konsumenta odeśle zwracany Produkt przed upływem terminu 14 dni UZUPEŁNIAJĄC FORMULARZ ZWROTU na adres paczkomatu WRO03B (Wrocław ulica Karkonoska 63) podając dane: konatakt@denails.pl, numer telefonu 531 248 731. Całość procesu zwrotu prosimy również zgłosić na adres kontakt@denails.pl aby uniknąć nieporozumień.
10. Konsument i Przedsiębiorca na prawach konsumenta pokrywa bezpośrednie koszty
zwrotu rzeczy tytułem odstąpienia od Umowy sprzedaży (koszty wysłania Produktu
do Sprzedawcy). Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odesłanych na koszt
odbiorcy.
11. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące
wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do
stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

§9.

Postanowienia obowiązujące Przedsiębiorców

1. Postanowienie zawarte w niniejszym paragrafie skierowane są wyłącznie do Klienta
lub Usługobiorcy niebędącego konsumentem.

2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni
kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym
wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta żadnych
roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
3. Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać
dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez
Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy sprzedaży.
4. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi elektronicznej ze
skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie
Usługobiorcy stosownego oświadczenia.
5. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Klienta tylko za typowe szkody
przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu
utraconych korzyści. Sprzedawca nie ponosi także odpowiedzialności za opóźnienie w
przewozie przesyłki.
6. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem zostają poddane sądowi
właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
7. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt lub braku zgodności
Produktu z Umową sprzedaży zostaje wyłączona.

§10

NEWSLETTER

1. Zakres usługi Newsletter

Usługa Newsletter polega na wysyłaniu drogą elektroniczną, w tym za pomocą automatycznych systemów, informacji handlowych dotyczących produktów i usług Sprzedawcy oraz jego partnerów, w tym informacji o aktualnych ofertach, promocjach, rabatach i akcjach marketingowych. Usługa ta jest dostępna dla Użytkowników, którzy zapisali się do Newslettera, udostępniając Sprzedawcy swój adres e-mail.

2. Warunki korzystania z usługi

Aby skorzystać z usługi Newsletter, Użytkownik musi wykonać następujące kroki: a) Podać przynajmniej swój adres e-mail w odpowiednim polu na stronie Sklepu Internetowego lub zaznaczyć checkbox, aby otrzymywać informacje handlowe wybranym kanałem komunikacji. b) Zaakceptować postanowienia Regulaminu, w tym poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany przez Sprzedawcę na podany adres e-mail (o ile taka opcja została udostępniona) oraz potwierdzenie zapoznania się z Polityką prywatności. Usługodawca może także zaoferować inne metody akceptacji Regulaminu.

3. Czas trwania usługi

Usługa Newsletter jest świadczona przez czas nieoznaczony. Kod, który otrzymuje Użytkownik na podany adres e-mail w zamian za korzystanie z usługi Newsletter i jednorazowo obniża wartość Zamówienia – ma termin ważności 14 dni. Wielkość rabatu zostanie określona niezwłocznie w zwrotnej wiadomości na podany adres e-mail.

4. Rezygnacja z usługi

Użytkownik ma prawo w każdej chwili i bez podania przyczyny zrezygnować z usługi Newsletter, np. poprzez wysłanie prośby o zaprzestanie świadczenia usługi na dane kontaktowe lub kliknięcie w link dezaktywacyjny zawarty w wiadomości e-mail otrzymanej w ramach usługi. Rezygnacja z jednego kanału Newslettera nie powoduje automatycznego wypisania się z innych kanałów tej usługi.

5. Rozwiązanie umowy przez Sprzedawcę

Sprzedawca ma prawo w każdym czasie rozwiązać umowę o świadczenie usługi Newsletter za miesięcznym okresem wypowiedzenia, w przypadku zaistnienia ważnych powodów, w tym: a) Zmiany przepisów prawa dotyczących świadczenia usług drogą elektroniczną, które wpływają na prawa i obowiązki stron umowy o świadczenie Newslettera. b) Zmiany interpretacji tych przepisów na skutek orzeczeń sądów, decyzji lub zaleceń organów państwowych. c) Zmiany sposobu świadczenia usług z przyczyn technicznych lub technologicznych, np. aktualizacji wymagań technicznych. d) Zmiany zakresu świadczonych usług, w tym wprowadzenia nowych funkcjonalności lub wycofania dotychczasowych.

Sprzedawca powiadomi Użytkownika o rozwiązaniu umowy wysyłając stosowne oświadczenie na adres e-mail lub numer telefonu podany podczas rejestracji do usługi Newsletter.

6. Odmowa świadczenia usługi i ograniczenie dostępu

Sprzedawca może również wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Newsletter z siedmiodniowym okresem wypowiedzenia lub odmówić dalszego świadczenia usługi, a także ograniczyć dostęp do części lub całości treści w przypadku rażącego naruszenia Regulaminu przez Klienta, w szczególności gdy: a) Klient korzysta z usługi Newsletter w sposób niezgodny z obowiązującym prawem lub narusza prawa osób trzecich. b) Klient nie przestrzega postanowień Regulaminu, w tym zasad współżycia społecznego, np. dostarcza treści bezprawne.

§11.
Opinie

1. Sprzedawca umożliwia swoim Klientom wystawianie i dostęp do opinii o Produktach
oraz o Sklepie internetowym na zasadach wskazanych w niniejszym paragrafie
Regulaminu.
2. Wystawienie opinii przez Klienta możliwe jest po skorzystaniu z formularza
umożliwiającego dodanie opinii o Produkcie lub Sklepie Internetowym. Formularz
może być udostępniony bezpośrednio na stronie Sklepu Internetowego za pomocą
indywidualnego linku otrzymanego przez Klienta po zakupie na podany przez niego
adres poczty elektronicznej.
3. Opinia o Produkcie może być wystawiona tylko w zakresie faktycznie zakupionych
Produktów w Sklepie internetowym Sprzedawcy oraz przez Klienta, który dokonał
zakupu opiniowanego Produktu. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych lub pozornych
Umów sprzedaży w celu wystawienia opinii o Produkcie. Opinia o Sklepie
internetowym może być wystawiona przez osobę będącą Klientem Sklepu
internetowego.
4. Dodawanie opinii przez Klientów nie może być wykorzystywane do działań
bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej
konkurencji, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności
intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich. Klient dodając opinię
obowiązany jest do działania zgodnego z prawem, niniejszym Regulaminem i dobrymi
obyczajami.
5. Opinie mogą być udostępniane bezpośrednio na stronie Sklepu internetowego.
6. Sprzedawca zapewnia aby publikowane opinie o Produktach pochodziły od jego
Klientów, którzy zakupili dany Produkt. W tym celu Sprzedawca podejmuje
następujące działania, aby sprawdzić, czy opinie pochodzą od jego Klientów:
a) Sprzedawca wysyła swoim Klientom indywidualny link na podany przez niego
przy zakupie adres poczty elektronicznej – w ten sposób dostęp do formularza
opinii otrzymuje wyłącznie Klient, który dokonał zakupu Produktu w Sklepie
internetowym,

b) W razie wątpliwości Sprzedawcy lub zastrzeżeń kierowanych do Sprzedawcy
przez innych Klientów lub osoby trzecie, czy dana opinia pochodzi od Klienta lub
czy dany Klient kupił dany Produkt, Sprzedawca zastrzega sobie prawo
skontaktowania się z autorem opinii celem wyjaśnienia i potwierdzenia, że
faktycznie jest Klientem Sklepu internetowego lub dokonał zakupu opiniowanego
Produktu.
7. Sprzedawca nie zamieszcza ani nie zleca zamieszczania innej osobie nieprawdziwych
opinii lub rekomendacji Klientów oraz nie zniekształca opinii lub rekomendacji
Klientów w celu promowania swoich Produktów. Sprzedawca udostępnia opnie
zarówno pozytywne, jak i negatywne. Sprzedawca nie udostępnia sponsorowanych

opinii. 

§ 12.
Własność Intelektualna

1. Wszelkie prawa do Sklepu internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa
własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej
Sklepu internetowego, a także do innych treści, a w szczególności do formularzy,
logotypów, jak również zdjęć, materiałów wideo, opisów Produktów należą
do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony
i zgodny z Regulaminem oraz przepisami powszechnie obowiązującego prawa.
2. Zabronione jest kopiowanie, powielanie, modyfikowanie, zwielokrotnianie
czy rozpowszechnianie jakiejkolwiek części Sklepu internetowego, Usługi lub ich
elementów, w tym w szczególności zdjęć, materiałów wideo, opisów czy innych treści
bez uprzedniej pisemnej zgody Sprzedawcy, poza przypadkami wyraźnie
dozwolonymi przez przepisy obowiązującego prawa i Regulaminu.
3. Kupujący zobowiązuje się, że bez uprzedniej zgody Sprzedawcy nie będzie używał
znaków towarowych, oznaczeń handlowych lub innych symboli indywidualizujących
Sprzedawcę.
4. Wszelkie rysunki, materiały reklamowe lub inne materiały udostępnione przez
Sprzedawcę, stanowią wyłączną własność Sprzedawcy. Przedsiębiorca nie będzie
dokonywał w tych materiałach jakichkolwiek zmian bez uprzedniej zgody
Sprzedawcy wyrażonej na piśmie.

§13.

Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów

1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego
Konsumentem i Przedsiębiorcą na prawach konsumenta z pozasądowych sposobów
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych
procedur dostępne są na stronie internetowej
Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem:
https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
2. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt
kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres
pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest
udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego
rozwiązywania sporów konsumenckich.

3. Konsument posiada możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
a) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego,
b) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego
inspektora Inspekcji Handlowej oraz
c) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji
społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.
4. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego
systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na
szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i
wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów
i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego
zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o
świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem
internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

§14.
Postanowienia końcowe

1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert,
promocji oraz do zmiany cen Produktów w Sklepie internetowym bez uszczerbku dla
praw nabytych przez Klienta, w tym w szczególności warunków Umów sprzedaży
zawartych przed dokonaniem zmiany.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem obowiązują przepisy
powszechnie obowiązującego prawa, w tym w szczególności postanowienia Kodeksu
cywilnego, Ustawy o prawach konsumenta oraz Ustawy o świadczeniu usług drogą
elektroniczną.
3. Niniejszy Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta
będącego konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących
przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami niniejszego
Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa przyznającymi
konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.
4. Sprzedawca z ważnych powodów zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszego
Regulaminu. Do ważnych powodów uzasadniających zmianę Regulaminu zalicza się
w szczególności zmianę przepisów prawa powszechnie obowiązującego, zmiany
organizacyjne po stronie Sprzedawcy, rozszerzenie usług świadczonych przez
Sprzedawcę, brak dalszej możliwości świadczenia usług przez Sprzedawcę na
obecnych warunkach. Sprzedawca poinformuje Klientów o nowej treści Regulaminu
drogą elektroniczną, co najmniej na 7 dni przed wejściem w życie nowego
Regulaminu. W przypadku braku akceptacji treści nowego Regulaminu Klient ma
prawo w każdym czasie wypowiedzieć umowę zwartą ze Sprzedawcą dotyczącą
Konta, poprzez złożenie Sprzedawcy oświadczenia woli dotyczącego usunięcia Konta.
Zamówienia złożone przez Klienta przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu
będą realizowane na postawie dotychczasowego Regulaminu zaakceptowanego przez
Klienta w dniu złożenia Zamówienia.
5. Regulamin obowiązuje od dnia 01.04.2023 r.

REGULAMIN
Konferencja z pazami:

Koszyk